Магазин

21. 04. 2014. Како против непоштене пословне праксе

Потрошачи у Србији би требало да се добро информишу пре куповине и о производима и о начину на који могу да се жале уколико трговац не поступи по закону

детаљније »
04. 03. 2014. Једна тужба – корист за много потрошача

Колективне тужбе су инструмент који омогућава  једном тужбом заступање више случајева и на крају корист и решење за много потрошача погођених истим проблемом.

детаљније »
04. 03. 2014. Боје семафора за лакше препознавање исправности хране

Нови правилник о декларисању, означавању И рекламирању хране донео је правила која могу довести до обмане потрошача . Почетком октобра 2012 , наиме, на снагу је ступио овај правилник којим је, измедју осталог, укинута обавеза да слика воћа стоји искључиво на паковањима воћних сокова. 

детаљније »
04. 03. 2014. Десет закона-иста заштита

У Пољској постоје посебне одредбе о сваком сегменту заштите потрошача и интегрисани су у више закона, а у Србији само један пропис због чега је лакше радити

детаљније »
03. 03. 2014. Тужба за одбрану интереса свих потрошача

Колико је важно да један добар закон о заштити потрошача садржи и одредбе које се односе на интересе веће групе потрошача чији су интереси, односно права угрожени или повређени и од чега зависи да ли се закон спроводи, говори Емил Алексијев, правни експерт ИПА пројекта „Јачање заштите потрошача у Србији“ из Бугарске
 

детаљније »